نازنینم آدم،








♥•●صدای گریه هام●•♥

همه رو خسته کرد صدای گریــــــــه هام

پس از آفرینش آدم خدا گفت به او:
نازنینم آدم،باتو رازی دارم،اندکی پیشتر آی..
آدم آرام و نجیب آمد پیش،زیر چشمی به خدا می نگریست؛
محو لبخند غم آلود خدا،دلش انگار گریست..
"نازنینم آدم(قطره ای اشک زچشمان خدا چکید)یاد من باش که بس تنهایم.."
بغض آدم ترکید،گونه هایش لرزید، و به خداوند گفت:
من به اندازه..من به اندازه گلهای بهشت..نه...به اندازه عرش..نه نه...من به اندازه تنهاییت ای هستی من؛دوست دارت هستم
آدم کوله اش را برداشت،خسته و سخت قدم بر می داشت،
راهی ظلمت پرشور زمین،طفلکی بنده غمگین آدم؛
در میان لحظه جانکاه هبوط،باز از خدا شنید که گفت:
نازنینم آدم،نه به اندازه تنهایی من،نه به اندازه عرش،نه به اندازه گلهای بهشت...که به اندازه ی دانه ی گندم فقط یادم باش؛
نازنینم آدم،نبری از یادم...



نظرات شما عزیزان:

دخــــــــی گرگنـــمـــآ
ساعت13:37---23 بهمن 1393

سَلــآمـ داداشــ خـوبیــ؟؟
کُجــآییــ؟؟
خَبَــریــ اَزَتــ نیســـ؟؟
سلام آبجی ممنون هستم یکم گرفتار

بودم الان هستم



علی
ساعت9:46---12 بهمن 1393
متنت زیباست
پاسخ: lvsd nhnhad


علی
ساعت9:43---12 بهمن 1393
سلام وبت واقعا عالیست موفق باشید
پاسخ:ممنون


بهار
ساعت10:33---11 بهمن 1393
ممنونم گلم

بهار
ساعت18:05---10 بهمن 1393
xiyba boooooooooooooooooooddddddd beh khoda
مرسی آبجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 بهمن 1398برچسب:,ساعت 21:55 توسط Nia| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت